آموزش قرآن کریم با هدف حضور قوی اعضای کانون در مسابقات مدها متان 

آموزش قرآن کریم با هدف حضور قوی اعضای کانون در مسابقات مدها متان 

تاریخ انتشار : ۴ آذر ۱۴۰۰
امیر رضا امیری گفت: یکی از برنامه های کانون، برگزاری دوره های آموزش قرآن کریم اعم از روخوانی، روانخوانی، حفظ و تجوید بود تا بچه های مسجد با آمادگی بهتری در این مسابقات شرکت کنند.

«امیر رضا امیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، از برگزاری مسابقه قرآنی مدها متان خبر داد و گفت: با حضور ۲۰ نفر از اعضای کانون، مسابقات قرآنی مدها متان برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین (ع) کهنوج افزود: این مسابقه در مسجد امام صادق (ع) و با حضور شرکت کنندگان ۷ تا ۱۸ سال برگزار شد.


وی بیان کرد: مسابقه قرآنی مدها متان در رشته های قرائت قرآن کریم، نماز، اذان و مکبری برگزار  شد و دختران و پسران بسته به مفاد آئین نامه در این مسابقات شرکت کردند.


امیری با بیان این مطلب که این مسابقات قرآنی یکی از برنامه های رواق نور است، ابراز کرد: به منظور ورود اعضای کانون به رقابت های استانی، نتایج مسابقه مدها متان  را در سامانه بچه های مسجد ثبت کردیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین (ع) کهنوج اظهار کرد: چنانچه در مرحله داوری آثار استانی، اعضای کانون امیرالمومنین (ع) موفق به کسب رتبه شوند به مرحله کشوری راه می یابند.


امیری یادآور شد: یکی از برنامه های کانون، برگزاری دوره های آموزش قرآن کریم اعم از روخوانی، روانخوانی، حفظ و تجوید بود تا بچه های مسجد با آمادگی بهتری در این مسابقات شرکت کنند.


مدیر کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین (ع) کهنوج در خاتمه عنوان کرد: علاوه بر این نیز سعی شد تا فعالان قرآنی عضو کانون و روستا را مسجد شناسایی کرده و از آنها برای شرکت در بخش رقابتی جشنواره قرآنی مدها متان دعوت کنیم.

پایان پیام/ 586